fredag 6. november 2009

Utfordring

Jeg fikk en utfordring av Elin.

Dette går det ut på:

1. Gå inn på mappen Mine Bilder
2. Velg den 4. eller 7. mappen
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet
4. Sett inn bildet i et innlegg, skriv litt om det
5. Utfordre 5 nye, legg ut link til dem du utfordrer, og gi beskjed om utfordringen til dem.

Jeg utfordrer:
Mona
Renate
Liv
Line
Lisbet

Her er bildet jeg endte på:


Nathalie har ikke hatt særlig matlyst mens hun har vært syk, og da hun ville ha muffins, så var jeg ikke vanskelig å be og vi bakte muffins... Nå har det seg sånn at Aleksandra har begynt å bli veldig opptatt av alt vi har, og spesielt ting vi spiser eller drikker... Hun viser tydelig hvor hun vil, og her har hun "krabba" seg halvveis ut av armene til Øystein på jakt etter muffinsen til Nathalie... Nathalie som var i dyp konsentrasjon med å se på Mikkes klubbhus og spise muffins var ikke fullt så fornøyd med Aleksandras muffins-stjelings-forsøk.. Jeg og Øystein derimot syns det er litt festlig, og kameraet måtte frem før vi kunne stoppe Aleksandra....

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :). Va bare én fyrstikkeske, forresten ;) Æ hiv mæ dessverre ikke over utfordringa, da æ ikke publiser usensurerte bilda i bloggen min av ungan. Føl poenget blir borte hvis æ ska sensurer ansiktan dems :)

    SvarSlett