tirsdag 6. oktober 2009

Oktober, og vinteren begynner å luske rundt husveggene

Det er lite tvil om at høsten er her for fullt og at det nærmer seg vinteren med stormskritt!!
Vi har ikke hatt snø enda, men på mandag sluddet det litt på ettermiddagen, og sist fredag sto vi opp til 7 minusgrader!!
Stort sett kuldegrader hver natt nå.
I går regnet det som bare det ute, og det var bare 3 grader ute, så om dette fortsetter sånn, så er det nok ikke lenge før den første snøen kommer.

Dagene flyr av gårde og jeg skulle så gjerne hatt noen flere timer pr døgn!! Jeg rekker jo ikke halvparten det jeg har lyst til jo..

Lørdagskvelden koste vi oss bare, med ryddig hus, sovende barn, fyr i peisen og stearilys i hele stua! Høsten er egentlig veldig koselig... Eller høstkveldene er veldig koselige. Når man kan sitte inne i sofaen under et pledd med god samvittighet, fyr på peisen og masse tente stearinlys! Og det hele topper seg når man har en snill mann som koker kakao til meg!

Når det kommer til scrappinga så har jeg røket ut av krigen.. Ganske selvforskylt egentlig... For jeg hadde ikke lyst til å scrappe i forrige uke, og hadde bare en snau halvtime igjen av tidsfristen da jeg først begynte, så jeg bare heiv sammen noe... Var litt lei av hele greia, og mer gira på scrappestafetten som begynte 1.oktober. Jeg gjorde ferdig første oppgave i går, og skal vel ta fatt på oppgave 2 i kveld tror jeg...
Det begynner sakte, men sikkert å bli orden på kontoret igjen også, så da blir det litt koseligere å jobbe der inne....

Og et par bilder av jentene sånn helt på tampen :)



2 kommentarer:

  1. Fine jentene :)
    Ser ut som de er to gode søstre!

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Jeg ser du har to søte barn :-)
    Ta en titt på Nettbutikken

    www.barneboden.no

    :-)

    SvarSlett