lørdag 8. januar 2011

Nytt år, nye muligheter...? Er det ikke sånn da?

Jeg har lyst til å prøve meg på blogging igjen, og har bestemt meg for å starte med å endre designet på siden...
Og som alltid finner jeg ut av sånt altfor sent om kvelden og blir sittende oppe til langt på natt...
Jeg vet at det er helg, men det gjør jammen ikke ungene...
Eller.. jo.. litt.. Aleksandra står opp 6.15 i stedet for 05.55... Som om det gjør store forskjellen liksom..

En oppdatering om det siste året og alt som skjedde kommer forhåpentligvis i morgen.. Sammen med nytt design..
Skrev et langt innlegg her om dagen, men noe gikk galt i publiseringa og på sånn ca 5 sekunder var alt jeg hadde skrevet borte... :s
Klok av skade pleier jeg alltid å kopiere det jeg har skrevet før jeg poster innlegg både i blogger og på forumer... Men så klart; den éne gangen jeg glemte det så ble det borte...

Nå må jeg tusle meg i seng :)

Kom tilbake i morgen da :)

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake til blogg tilværelsen :) Har blitt bitt av basillen jeg og, koselig om du titter innom av og til å gjerne legger igjen en lite comment ;)
    Klem Carina

    SvarSlett