torsdag 13. januar 2011

Venter og venter, men samtidig veldig fornøyd med Netcom!

Jeg bestilte ny telefon natt til fredag, og jeg er jo ikke akkurat kjent for å være tålmodigheten selv...
Har vært innom posten hver dag, og litt skuffa hver dag, men etter en prat med netcom nå nettopp, så er jeg rimelig sikker på at telefonen min har ankommet postkontoret i dag (eller så kommer den i morgen).

Her er vidunderet jeg venter på; Samsung Galaxy Tab


Men det var ikke for å etterlyse telefonen jeg egentlig ringte... Jeg la nemlig merke til da jeg var på sidene der i går at telefonen hadde gått ned 300kr siden jeg bestilte.. Det er jo ingen forume akkurat, men det er jo penger. Penger jeg skal kjøpe handsfree for.
Så jeg spurte jeg.... Om jeg fikk den nye prisen i stedet.. Og jammen skulle jeg få det. :)
Han var så koselig han jeg prata med, at Netcom har fått et veldig stort pluss i boka mi nå!

Nå gleder jeg meg til jeg skal reise av gårde til jobb etterpå, for da går turen innom postkontoret også! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar