onsdag 23. september 2009

Aleksandra begynner å bli stor!

Var på helsestasjonen igjen i går... 4mnd gruppe og rutineundersøkelse av fysio. Jeg fikk beskjed på 3mnd kontrollen at jeg ikke trengte møte til fysio om jeg ikke vill, for det var ingenting fysioen trengte se på overhodet, men jeg valgte å reise likevel.. Da fikk jeg jo veid og målt i samme slengen...

7385gram og 64cm lang.
4 tenner viste seg i helga som små hvite riskorn, og den første er nesten kommet gjennom tannkjøttet nå.
Vi har snart en liten vampyrbaby i hus. 3 hjørnetenner er på vei hvor av de to oppe ser ut til å være de to oppe ser ut til å være de to som kommer først. i tillegg kommer den ytterste av fortennene nede....

Har vært på shopping på Strømmen med mamma i dag. Bogerud har 30% på alt av barneklær ut uka, så benytta sjansen til å kjøpe litt på tilbud. Nathalie er på vei inn i str 98, og vi har ikke noe arveklær i den størrelsen, så hun må ha alt nytt... i tillegg trengte hun en vinter dress og et sett til med regntøy, for den ene regnjakka hennes er blitt sporløst borte i barnehagen....


Og til sist et par bilder tatt hos mamma i dag :)

Slå i gulvet var veldig moro..


Skjønnheten til mamma'n sin det


Her er hun på vei til å gå til angrep på haka mi! Den er veldig god å tygge på når det klør i tennene nemlig!

1 kommentar:

  1. En veldig stolt mormor26. september 2009 kl. 22:56

    Åhhh, de to øverste bildene her er bare så alldeles nydelige!!! Dvs. Aleksandra er så alldeles nydelig!!!

    SvarSlett