søndag 13. september 2009

Stakkar Nathalie min....

Nathalie fikk hjernerystelse på onsdag.
Vi var på mcDonalds og hun satt og lekte og tullet med Aleksandra som satt i bilstolen ved siden av henne.. Plutselig datt hun ned av sofaen og slo hodet i flisgulvet..... Hun hylte villt og kasta opp nesten med en gang, så da vi kom ut ringte jeg legevakta.
Føler meg jo så fæl da, for jeg så at det begynte å gå litt vilt for seg, og skulle akkurat til å be henne roe seg ned da hun tippa bakover...

Så i stedet for hjem etter maten, så måtte vi på legevakta...

Hun mista ikke bevisstheten, og selvom det er vanskelig å si, så tror jeg ikke hun har vært sløv heller.. Da vi var på vei hjem/til legevakta så var det jo allerede rundt leggetid og siden vi har kutta ut dagsovinga så var hun fryktelig trøtt, så det er vanskelig å si om hun var sløv eller bare trøtt...

Hun skulle vekkes annen hver time hele natta, men etter at hun ble vekka kl 3 så var det vanskelig å få henne til å sovne igjen... Hun sovna ikke før nærmere halv 5.... *stakkar Øystein som skulle ha 3 vekkinga*
Da vekkerklokka mi ringte kl 5 fikk jeg beskjed om å IKKE vekke henne, for hun hadde nesten akkurat sovna... Siden hun hadde vært så himla god form bare en halv time tidligere bestemte vi oss for å la henne sove resten av natta... Ingen av oss som hadde lyst til å starte dagen kl 5....

Da hun sto opp torsdag morgen var hun som vanlig, men holdt henne hjemme fra barnehagen likevel..

Har ikke merket noe til det ettertid heller heldigvis....


Ellers så skjer det ikke stort her.. Enda en helg er slutt.. Disse helgene går bare altfor fort altså..

I går gjorde vi ikke stort.. Bare koste oss sammen alle 4. I dag har vi vært en tur hos Therese og Christian.
Resten av kvelden skal tilbringes på sofa'n. Begge jentene la seg kl 20 i dag, så det skal nytes for alt det er verdt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar