tirsdag 15. september 2009

Flere jeksler :)

Jeg føler meg litt som en "mindre god" mor i dag....

Stakkar.. I de siste ukene har Nathalie våknet innimellom og grått i løpet av natta... hun har roet seg og sovet videre hver gang, og jeg regna med at hun bare drømte eller noe....

I går oppdaget jeg at hun har fått 3 nye jeksler.. de to oppe er over halvveis ute allerede, og den nede var snart halvveis ute den også..

Tanken på at det kunne være tenner som gjorde at hun våknet har ikke slått meg en gang.

Jaja... Hun har jo ikke slitt veldig med å få dem gjennom da tydeligvis.. det har bare vært gråt et par sekunder og så blitt stille igjen.....

1 kommentar:

  1. Ikke alltid like lett å forstå hva det er som skjer med disse små.. Stas med nye tenner, da! Og du er ikke en dårlig mor av den grunn - du er så flink så :D

    SvarSlett