mandag 14. september 2009

Tror jeg kutter ut scrappebloggen....

Jeg tror jeg har bestemt meg for å kutte ut den gamle scrappebloggen, og fra nå av bare putte ting her....

Vil du ta en titt på scrappebloggen min så trykk her.

Kort fortalt om hobbyen min:
Jeg har scrappet siden høsten 2007. Stort sett lager jeg LOer (layouts - albumsider), men det har det siste året også blitt en del kort.. Kortene er først og fremst til eget bruk, men har fått en del bestillinger, og så sant jeg har tid så sier jeg ikke nei..
Jeg er med på design teamet til Shorty'n'friends.

LOene jeg scrapper er fortiden i formatene 12x12, 6x6 og lettersize. 12x12 er til albumene til jentene, 6x6 til albumet jeg har gitt farmor og farfar, og lettersize (8,5x11) er til bom'n min.. Bom står for boken om meg.


Tja, det var vel kort fortalt om hobbyen min..
Om det er noe du vil at jeg skal lage for deg, så ta kontakt på mail eller telefon eller legg igjen en kommentar her med kontaktinfo...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar