mandag 14. september 2009

Jeg trener.....

Ellipsemaskinen kom i hus forrige uke, og jeg skal bli flink til å trene. Det er planen!!

Har bare trent en gang foreløpig, for forrige uke ble slett ikke så rolig som jeg hadde tenkt

Jaja..... Planen er å starte med 2-3ganger pr uke.. Jeg har tross alt ikke rørt på meg i særlig grad siden før jeg ble gravid med Nathalie, så tror jeg får begynne i det små gitt... Overanstrenge både kropp og lyst med en gang ville være fryktelig dumt. Og jeg tror da at ellipsemaskinen vil lide samme sjebne her som hos den forrige eieren sin (les, kjøpes, brukes et fåtall ganger, selges videre på finn)....


Målet mitt er i utgangspunktet ikke å miste så veldig mange kilo (selvom jeg fint kan ta av meg hvertfall en 5-6kg til), men å stramme opp både her og der, og rett og slett komme i bedre form... Syns det er litt pinlig at Nathalie kan løpe opp den ene bakken etter den andre, mens jeg bare så vidt orker å gå opp.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar