mandag 14. september 2009

Scrappekrigen 2009

På scrappeforumet jeg er på er det en konkurranse i gang som jeg er med på...
Vi var 90 påmeldte og fordelt på 9 lag. Jeg havnet på et lag med fabelaktig gode scrappere og var sikker på at jeg kom til å ryke ut med en gang..
Vi startet med 10 laget, med to som ryker ut etter hver oppgave. Da vi var igjen fire på hvert lag skulle tre og tre lag slås sammen, og jeg hadde ikke innbilt meg at jeg skulle klare å komme dit hvertfall, men jammen tok jeg feil.
LOen jeg lagde til oppgave 3 ble jeg kjempefornøyd med, og jeg fikk faktisk 17% av stemmene og kom på 3.plass *stolt*

Nå er vi slått sammen med to andre lag og vi har fått ny oppgave... Vi skal scrappe freestyle. Jeg har aldri prøvd meg på den stilen før, og jeg er litt skremt, men en idè begynner å utforme seg i hodet mitt, så jeg gleder meg faktisk til å sette i gang med den i morgen.. Jeg er nesten 100% sikker på at det er min tur ut etter denne oppgaven, men jeg har stortkost meg, og føler jeg har lært en masse også i denne krigen..

Her er de tre bidragene jeg har levert til nå:

Oppgave 1:


Oppgave 2:


Oppgave 3:

4 kommentarer:

  1. Man kan nesten se at stilen din endrer seg her altså. Du har blitt veldig dyktig med farger, blomsterbruk og det på tørre å slippe seg mer løs.

    Moro å se din utvikling snuppa. Klem

    SvarSlett
  2. Takk, Renate :)

    Nå skal jeg i gang med freestyle LOen min!! *dåne*
    Men trooooor jeg har en idé.... Kanskje....

    SvarSlett
  3. Gratulerer med konkurransen så langt! Håper du klarer deg videre. Jeg syns LO'ene dine var veldig fine.

    Marianne :-)

    SvarSlett