fredag 18. september 2009

Messehelg :)

Da er det klart for scrappe messe helg igjen!! :D Dessverre siste gang stempelscrap holder messe...
Under og etter messa er det "nattscrapp"... "natt" er vel litt feil ord, for vi kan scrappe fra vi kommer om morgenen. Når messa stenger klokka 18 lukkes det av rundt butikkene og så begynner nattscrappen og vi scrapper fram til ut på natta en gang...

Jeg er nesten klart.
Kvelden har gått til pakking av scrappesaker så klart.
Her er en del av stæsjet klart til å pakkes ned.


Jeg skulle egentlig ha pakka litt til i kveld, men ting går sjeldent etter planen. Det er bare tingene til Aleksandra og dusjing som gjenstår da.. Så det skal jeg vel rekke fint i morgen tidlig, før jeg skal hente Line klokka 10...

Her er kofferten og paper taker'ne ferdig pakket...



Nå er det natta her... Må ha litt energi til i morgen også.. Det blir en laaaang dag!
ÅÅÅ som jeg gleder meg!!

1 kommentar: